28 February 2010

週七兩則

上個星期去得很盡。星期一做 lab 做到十一點,之後晚晚要趕要教的 Thermodynamics,自己做完之後又要改學生的,基本上日日都用枯燥去麻醉空虛,時間這概念已變得不重要,畢竟睡眠只是工作甲與應酬乙之間迫不得已的行為罷了。到最後,身體比靈魂更早放棄,所以星期四開始便只坐下來讀 research paper。再做?睬你都傻,Department 又冇俾 MPF。

-~-

老細寄來了兩封電郵,都是關於 conference 的,一個在 Michigan,另一個在愛丁堡。恰巧兩個都是在 first-year report 的 deadline 之前一、兩個星期,時間上有衝突,於是走去問問老細意見。結果呢,耐人尋味。下為漢化譯版:

吾:「老細,時間唔就喎,點算?」
其:「你可以早 D 寫好份 report,一早交左佢,之後咪當放一個星期假囉。」
吾:「但係有一 part project 仲未開始喎,點知有咩寫?」
其:「話時話,係時候同〔collaborator〕傾一傾另一 part 做 D 咩。你知佢啱啱番左黎啦?」
吾:「吓?」
其:「o個條友,以為佢去o左 conference,點知原來去o左滑雪。真係離晒譜。」
吾:「係咪去左溫哥華睇奧運呀?」
其:「溫哥華,嘩,想當年我做 post-doc,開完會,坐起山頂,前面見到溫哥華城市,後面見到無窮無盡o既山巒,嘆住茶望住日落,真係人間仙景。」
吾:「唔…」
其:「我做 post-doc 時個老細呢,唔鍾意滑雪o架喎。佢老婆呢…」
吾:「老細…」
其:「佢老婆呢,係一個好聰明 o既傳統 biochemist。佢呢…」
吾:「Eh…」
其:「(下刪數百字)」

如是者坐著聽了一大段故,都未找到答案,但我很想去看雪景。

No comments:

Post a Comment